Gösterilen sonuç sayısı: 8

Unutma Noktası – Sema Karabıyık

28,00 
Hiç bitmeyen hikâye hayatın kendisidir. Her insanın hayatı, yaşarken kendini anlatan bir hikâyedir. Yıllardır hikâyemizi tekrar ediyorum. 16 yıl önce yaşadığımız mecburi ayrılığa, birbirimizden kopuk, uzak bir hayat yaşamamıza rağmen, hikâyemize inanmaya devam ettim ben. 16 yıldır gözüm üstünde; sana bir şey olmasın, sen üzülme, gerçekler canını acıtmasın diye. Unutmak seni mutlu edecekse beni unutmana da razıydım. Nitekim unutman için elimden geleni yaptım. Geçmişe teslim olur; unutmaktan vazgeçer, hatırlamak istersen belki anlatabilirim. Ama hatırladığın geçmişin seni nasıl etkileyeceğini bilmiyorum. Onun için sana tüm yaşananları yabancının hikâyesi gibi anlatacağım. Unutma, gerçek hikâye aslında anlatılmayandır.

Gerçeklik Şovundan Gerçeklik Kurgusuna – Beyaz Camın Reality Şov Hali – Sema Karabıyık

19,25 
Yüzlerce/binlerce başvuru arasından, saatler süren görüşmeler sonucu, zaaflarını, hayallerini, hayattan beklentilerini altın tepside yapımcılara sunarak, Imzaladıkları sözleşme ile küçük düşürülmeyi ya da gülünç duruma düşmeyi en başından kabul ediyorlar . Ekranda görülen tüm reality şovlar, izdivaçlar dahil, gerçeklik kurgusundan ibaret. Gerçeği temsil etmiyor, gerçeği kurguluyorlar.

Geleceğimi Kaybettim Hükümsüzdür

18,90 
Geleceğimi Kaybettim Hükümsüzdür , kaderin ve kederin kaynağı nedir ? sorusuna Feride’nin hikayesi üzerinden cevap arıyor.

Kayıp Umutlar Merkezi

24,50 
Muamma ve Üstü Kalsın İhanetimin romanları ile edebiyat ekonomi ilişkisini özgün bir dil üzerinden inşa eden Sema Karabıyık; son romanı Kayıp Umutlar Merkezi’nde başarıya hüküm giymiş, kariyer hırsıyla dolu modern kadının ‘yol halini’ anlatıyor. Kendisini, ailesinin geçmişine şifa diye armağan eden kadınların hikayesini.

Türk’ün Dizi ile İmtihanı -Ekranın Kısa Tarihi: 1-

24,50 
Yaşadığı hayattan, tecrübelerinden, inançlarından, değerlerinden emin olan seyircinin düşüncesi ekran karşısında baskın çıkarken; yaşadığı hayattan memnun olmayan, başka hayatların özellikle de ekrandaki şaşalı hayatların hayalini kuran izleyici ekrana teslim oluyor; inançlarıyla, arzularıyla, hayalleriyle. Bizi biz yapan kararların kaynağı değer ve arzular. Bir insanın değerlerini kontrol etmek demek kararlarını kontrol etmek demek.

Dizierkil Ailede Baba Rolü / Ekranın Kısa Tarihi -2

24,50 
Hikaye anlatma yerini proje dizilere bıraktığından bu yana seyirciyi şaşırtmak, siz olsanız ne yapardınız sorusuna maruz bırakmak, vay be ne hayatlar var şaşkınlığını reytinge çevirmek için yapılıyor yerli diziler. Bir eve tıkıştırılmış sözde aile fertlerinin birbirine ihanet etmesi, kötülüklerin en yakın aile fertlerinden gelmesi üzerine kurulu şiddet dolu hikayeler güven duygusunu yok ediyor. Bireyselleşme/özgürleşme çatısı altında modernize edilen babalar pasifize ediliyor. Yeni bir gerçeklik inşası, yeni bir ahlak anlayışı üretme çabasında olan dizilerden seyircinin ilgisini çekenler, reklamcıların rağbet ettikleri, sosyal medyada trend oluşturanlar ekran savaşından galibiyetle çıkarken; yeni projelere ilham kaynaklığı yapıyor. TV’de en çok seyredilen program yerli diziler olunca; en çok şikayet edilen, üzerinde en çok konuşulan da yine yerli diziler oluyor. Bütün bu şikayetlerin ve tartışmaların gölgesinde güçlenerek yoluna devam eden de yine yerli diziler.

Üstü Kalsın İhanetimin

28,00 
Kaybetme korkusu ile kazanma hırsı arasına sıkışanların, geçmişini sır gibi saklayanların meydan muharebesi. Para, aşk, ihanet, intikam, cinayet ile sınananların; bu sınavdan kazanarak çıkanların hikâyesi: Üstü Kalsın İhanetimin...

Muamma

21,00 
Sema Karabıyık’tan yaşadığımız çağın, yaşanan ekonomik krizler ve servet değişimiyle birlikte değişen küçük hayatların hikâyesi.